Tuesday, March 9, 2010

result SPM nak keluar...

Fuh,lama x bukak blog aku sendiri....malas nk taip..haha...result SPM dah nk kuar dh...x tau la nape aku x rasa cuak atau takut mcm masa aku amik reult PMR aku tu..mungkin aku dh boleh agak result aku mcm mana kot...harap2 dpt straight A's...Amin....korg pun doakan la aku ye...apa khabar AJK and budak2 PBSM???especially bebudak kawad...rindu dkt saya tak???haha...nanti la saya dtg tgk korg kawad,insyaallah...aku sekarang tgh belajar dkt British Council...best jugak la...dpt jumpa org baru...aku yg paling muda dlm kelas...bangga jugak la...tp,ramai foreigners...aku dgn ada sorg student tu je org Malaysia dlm kelas tu...best jugak la pasal apa2 psl Malaysia,dorg mesti tanya aku....haha...harap2 korg baca la blog saya ni ye...sedey la jugak kalau taip tp x de org nak baca kan...okla,ciao

No comments: