Tuesday, March 31, 2009

Hoo Keen's birthday party...

Last Friday mmg best....kitorang plan nak buat surprise party untuk Hoo Keen...x sangka menjadi....best gler...mula2 nyanyi "Happy Birthday" dkt Hoo Keen sambil bawa kek...Mmg dia terkejut sbb dia x sangka kitorang buat mcm ni....Then,dia buat wish dia...(x tau apa yg dia wish)...then Serene cucuk satu lilin dalam kek (sgt dalam) dan suruh Hoo Keen ambil lilin tu pakai mulut dia....hahah..mmg dia sgt comot....then, upacara membuka hadiah...ada baju,kad,jam yang SANGAT MAHAL...then,it's time to eat...Hoo Keen suapkan setiap kek ke mulut setiap seorang budak kawad...mmg best...then,kitorang semua mencalitkan coklat daripada kek ke muka semua orang...haha...sgt best....saya pun kena sekali...habis kotor tudung...aca mencalit muka orang plg best...semua berlari-lari sama ada nak mengelak atau nak membalas dendam...itula kenangan terindah pernah saya alami...I miss those moments...hahaha...sory,Hoo Keen...saya x bagi hadiah hari tu...saya dh beli dh tapi terlupa nak bawa..esok,saya bagi ok....chiao

No comments: